fredag 15 mars 2013

Allergisk tjej 21!

Vaknade upp i onsdags morse med tokallergi och har i princip suttit i soffan som en zombie hela dagen! All ork bara rann ur kroppen och jag har sovit ett X antal timmar. Inga tabletter hjälpte mot den förbannade allergin heller! Igår mådde jag betydligt bättre och idag mår ja bra. Snacka om att man kan bli helt utslagen för lite pollen...

Så är det, bävar för björkpollen och all annan skit som kommer snart, kommer preppa mig med allergipiller och astmamediciner upp över öronen för att palla att jobba! Men de fixar jag! Fått höra att arbetskompisarna tycker att det inte är lika roligt på jobbet utan mig, snacka om att jag måste vara en lite solstråle på jobbet! ;)

Helgen blir det årets fösta grillning med Jim och Louise! Skit i minusgraderna, fram med grillen, på med glajjorna och grilla! Ska bli riktigt kul, så kul att jag överväger att fixa kosakenslängtan för att få in de där sommarkänslan, bara för att! ;) Har dock inte bestämt mig ännu, återstår att se imorgon!



Nu ska jag slänga i ordning disken och dammsuga!

See you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar