fredag 22 mars 2013

Stenskott del 2

Har inte haft ett piss roligt att skriva om de senaste dagarna. Allergin övergick till världens förkylning... Tror jag har tappat bort min hjärna bland alla snorpapper här hemma ;)

Idag kände jag mig piggare än vad jag gjort på hela veckan, så jag åkte till Suvi för att fika för att sedan åka och tvätta min lilla pärla! Nu har jag en silvrig bil och inte en grå/brun skitig bil! :) Har även printat en ny bild på min "älskade" spricka... De blir ju knappast mindre!

1:a Veckan
2:a Veckan



Jo, ja kollade på Upp i söndags och fick idé på hur jag skulle vilja ha mitt hus! Typ som i Upp! Så himla gulligt litet hus i flera färger! Skulle vara skit kul att ha ett hus att sätta sin egen prägel på, speciellt jag som älskar färg! :)


Kanske inte vill ha ett exakt sån här hus, men hela tanken bakom det i filmen är så där mysig och typiskt mig att jag faktiskt skulle kunna göra som dem! :) Nog dillat om mina drömmar, får se vad denna helgen har att bjuda på. Kommer säkert hända nått spännande, men vet ju aldrig!

See You Soon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar