tisdag 12 mars 2013

Så jävla bra!

Nu kan vi verkligen snacka om att må bra! Skiter fullständigt i att de är tre ton minusgrader ute, bara det är soool! Känner bara hur energin för tillfället sprutar i kroppen, springet i benen har börjat och jag vill bara kunna sitta ute i det fina vädret med!



Har klampat in i en sån där "musik-period" då jag lyssnar på allt möjligt skit, bara flyter, mår bra och känner att allting bara löser sig med tiden! Orken att stressa upp sig till tusen i onödan finns inte riktigt där just nu och det är en så äckligt skön känsla! Börjar hitta mig själv i alla röra sen jag fick jobb, behöver inte sitta hemma längre mellan fyra väggar och tomglo, låta tiden bara försvinna och ha ångest över att man inte gjort en massa saker man borde! Kan vara mig själv på jobbet, mår bra av att vara på jobbet, trivs super på jobbet, mår bra hemma, älskar min underbara sambo till tusen och vill bara vara! SÅÅ SKÖÖNT! Usch va dravligt detta vart, men de får ni stå ut med!

Snart ska jag rusa iväg till jobbet och slita lite tills i kväll!

See you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar